ang. min header

Har fått många kommentarer om att min header är cool, fin och snygg osv. och det är egentligen inte jag som
ska ta åt mig av era fina kommentarer, utan det är min syster, det är hon som har gjort min header!
Om någon skulle vara intresserad av att få en header gjort av min syster så maila henne på: [email protected]
En header kostar ca 300 kr
En hel design kostar runt 400 - 600 kr beroende på vad som ska göras.
Märk mailet med 'elviraaxelsson' så gäller dessa priser, annars är det dyrare.
 
 

Kommentarer
Postat av: ▲Nancy - PHOTOGRAPHY▲

Sv: Okej, tack för din åsikt! :D
Assnygg header!
kram

Svar: tack! :)
elviraaxelsson.blogg.se

2012-08-01 @ 23:48:18
URL: http://nancyochjag.blogg.se
Postat av: Frida Christina

Så duktig syster du har!

sv Tack :)

Svar: ja, hon är bäst! :)
elviraaxelsson.blogg.se

2012-08-02 @ 09:22:26
URL: http://fridachristinas.devote.se

Berätta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0