då/nu

Första bilderna är jag för ca ett och ett halvt år sedan, och jag måste säga att jag har förändrats en hel del, en

hel del hår har försvunnit, är mer självsäker nu, har färgat topparna och har en bättre kamera, haha, det finns

många fler saker som har förändrats också, men det känns inte ens som att det är jag på de första bilderna!

Sjukt hur långt mitt hår va, tycker själv att jag passar mycket bättre i kort hår... Andra bilderna är tagna idag,

roligt var att jag råkade hitta samma linne som jag hade förett och ett halvt år sen.. Jaa, här är jag då och nu!


Kommentarer
Postat av: sannaantonia

kul med förändring ju, vad fin du är :D

Svar: Ja, faktiskt! Tack sötnos! ♥
elviraaxelsson.blogg.se

2012-07-25 @ 08:36:10
URL: http://sannaantonia.blogg.se
Postat av: selina

Superfin header!

Svar: Är riktigt nöjd med den själv, och tack så jättemycket! ♥
elviraaxelsson.blogg.se

2012-07-25 @ 14:16:44
URL: http://seliiinaa.devote.se

Berätta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0