avslutningsmiddag

elvira axelsson, traktor, un agriculteur, bonde, arla, cool katt, tjolahopp, kenza, lila, hm, snygga shorts, fin blus, inspiration, grushög, sol, solglasögon, dr.martens, online, tröja med låg rygg, balklännig, prom dress
elvira axelsson, traktor, un agriculteur, bonde, arla, cool katt, tjolahopp, kenza, lila, hm, snygga shorts, fin blus, inspiration, grushög, sol, solglasögon, dr.martens, online, tröja med låg rygg, balklännig, prom dress
elvira axelsson, traktor, un agriculteur, bonde, arla, cool katt, tjolahopp, kenza, lila, hm, snygga shorts, fin blus, inspiration, grushög, sol, solglasögon, dr.martens, online, tröja med låg rygg, balklännig, prom dress, ringar
klänningen har jag sytt själv | skorna - scorett | blommarna i håret - hm | ringar - hm och turkiet

Halvtaskiga bilder, ljuset var dåligt, men här är iallafall hur jag såg ut på min avslutningsmiddag med klassen. Kvällen blev iallafall lyckad,
och här är en bild på min klass!

elvira axelsson, traktor, un agriculteur, bonde, arla, cool katt, tjolahopp, kenza, lila, hm, snygga shorts, fin blus, inspiration, grushög, sol, solglasögon, dr.martens, online, tröja med låg rygg, balklännig, prom dress, ringar, klasskort

Kommentarer

Berätta vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0